Site Meter

Vogelhuisje

Hoi, hier ben ik met mijn nieuwste creatie. Het patroon is eigen ontwerp en de volgende materialen zijn van Springtime Precious Marieke: Paperpack, Linnenkarton, Knipvel CD10617, snijmal PM10052, Clearstempel PMC5 10008. Bloemetjes en lint zijn uit mijn voorraad. Graag zou ik deelnemen bij de volgende challenges: Hobbyjournaal en de Egel                                                                                                                           
                     
                                     
                             






4 reacties:

  1. Hallo Lieve
    Prachtig gemaakt in mooie voorjaarskleuren, leuke accentjes, het is een prachtig geheel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk zelf bedacht vogelhuisje Lieve. Mooie kleuren die bij de plaatjes passen en dat bolletjeslint geeft een leuk effect vind ik.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel, dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit creatief gedaan, knap hoor en het ziet er ook picobello uit!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk geworden eens echt helemaal iets anders. Fijn dat je met de februari uitdaging van de Egel hebt meegedaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen